Moi kaikki te jotka nyt satutte tänne eksymään!

Oon 19-vuotias lukiolaistyttö ja kirjottelen tätä blogia vähän päiväkirjatyylisesti. En meinaa mitään pitkää esittelyä itestäni kertoa, koska eiköhän kaikille selviä tulevista postauksista millanen olen ja mitä mun pään sisällä liikkuu. Sen verran voin valottaa, että takana on aika rankka koulukiusaamistausta, sairastan masennusta, enkä tykkää vaa'an lukemista (ainakaan tällä hetkellä). Mikään läski en oo, mutten mikään laihakaan. Ei siitä sen enempää.

Seurustelen maailman ihanimman miehen, T:n kanssa. Tosin nyt on odotettavissa pahimmassa tapauksessa noin vuoden inttileskeys, eli ikävää varmaankin valittelen toistuvasti. Kavereita mulla ei liikaa oo, tällä hetkellä kolme hyvää ystävää; V, E ja T. Ja anteeks tää kirjainten nussinta, en vaan halua että ihmiset osais yhdistää mua keneenkään kaverin kaverin kaveriinsa, koska tää blogi tulee luultavasti sisältämään aika paljon asioita ja ajatuksia, mitä ei tee mieli huudella ympäri kyliä.

Siinä kai ne tärkeimmät. Yo-kirjoitukset pelottaa, aineina psyka, pitkä matikka ja äikkä. Syksyllä kirjotin enkun (B) ja ruotsin (M). Pettyny syksyn arvosanoihin, mut nyt yritän skarpata ihan tosissaan. Äikästä tavoitteena E ja psykasta yritän vähintään M:ää. Matikalla ei oo mitään väliä, koska läpipääsyssä on tavotetta ihan riittämiin.

Mitäs muuta... Eikai muuta kun että tervetuola vaan teille onnettomille (:

 

-S

 

Ps. oon kirjottanu useempia blogeja aikasemmin, mutta ne on kaatunu siihen, etten oo jaksanu kirjottaa kovin usein. Toivottavasti tällä blogilla ois vähän pidempi tarina.