Ihanaa TJ0 lukion oppitunneista! Ei tarvii enää istua luokassa nukahtamispisteessä ja vilkuilla kelloo kolmen minuutin välein ihan vaan sen takia, että pysyy hereillä. Nyt vielä koeviikko plus ylppärit ja mä kiitän ja kuittaan. Alotan uuden elämän jossain ihan muualla ja pääsen vihdoin keskittymään sellasiin opintoihin, mitkä mua oikeesti kiinnostaa.

 

Juu se siitä koulu-loppuu-jee-jee-hehkutuksesta. Mahtuu tähän päivään muutakin hyvää; sain nimittäin eilen mieheni lainaan Suomen puolustusvoimilta. Laina-aika jatkuu sunnuntaihi, mut sen jälkee seuraa taas kahen viikon inttileskijakso. On tossa intissä toisaalta muutama ihan hyvä puoli noitten kaikkien muitten paskojen lisäks. Esimerkiks mun ja T:n suhde tykkää hyvää näistä erossaolojaksoista. Ennen T:n lähtemistä oltiin melkeenpä 24/7 yhessä, ei nukuttu öitä erillään tai tehty paljoa muutakaan. Kavereitakii nähtiin aina yhessä. Tuosta jatkuvasta yhessäolosta seuras aika usein riitoja. Lähinnä siks, että mulla meni hermot miehen saamattomuuteen ja kyvyttömyyteen pitää aikatauluista kiinni. Nyt kun ollaan nähty T:n kanssa vaan muutama päivä viikossa (jos sitäkään), ei olla riidelty mistään. Itelle tää suhde sopii paljon paremmin ja oon paljon onnellisempi, kun ei tuu riitoja mistään turhanpäiväsyyksistä/siivoamisesta/ruoanlaitosta/kellon ajoista/kavereiden näkemisestä/mistään muusta yhtä turhasta niin ku ennen. Että kiitos siitä intille.

 

Ajattelin omistaa tän illan sosiaaliselle elämälleni. En varmasti edes raota yhtään ainoota koulukirjaa. Ylppäreihin saa kuitenkin kohta lukee enenmmän ku tarpeeks, joten säästelen tätä vähäistä motivaatioo, mikä mulla on jäljellä tän raastavan nelivuotisen lukiouran jälkeen.

 

-S