Nukuin yllättävän hyvin viime yönä, vaikka illalla mielessä pyöri tuhat ja yks ajatusta siitä, miten perseestä kaikki on. Nyt on ihan päinvastoin. Voisin sanoo jopa että oli kiva avata silmät tänä aamuna ennen herätyskelloo ja löhötä lämpimässä sängyssä joku puol tuntia, ennenku nousin ylös.

 

Oon huomannu, että mulla on jonkin asteen riippuvuus unilääkkeisii, tai ei ne nyt varsinaisia unilääkkeitä oo, mutta auttaa mua nukkumaan joka tapauksessa. Toissailtana/yönä kun käytiin siellä juomassa, en tietenkään uskaltanu noita lääkkeitä ottaa, eikä sitten nukkuminenkaa oikein meinannu luonnistua. Oon kokenu tuon saman ilmiön joka kerta, kun oon syystä tai toisesta jättäny napit välistä. Kivakiva.

 

Aamupaino ei antanu aihetta mihinkään jee-elämykseen. Oli se tosin alhasempi mitä olin pelänny (onneks!). Aamupalaks yks vihree omena ja muutama kuppi vihreetä minttuteetä. Lähtisin käymää pitkällä lenkillä, mut ei ku pitää lukee sitä helvetin matikkaa... Ärsyttävää, mut minkäs teet. Palailen ehkä illalla, jos sillon sattus olemaan jotain järkevää kirjotettavaa..

 

-S